perjantai 13. marraskuuta 2015

Olkkarin talvisuunnitelma

Koska syksy ei oo koskaan ollut mun lempparivuodenaika, niin mun ajatuksissa se on aika lyhyt. Syyskuu on vielä kesää, koska se on vielä melko lämmin ja valoisa ja marraskuu onkin sitten jo talvea. Lokakuun verran syksyä jaksaa nyt siinä ja siinä.

Syksyyn kuuluu ruskean lämpimät sävyt, jotka sisustuksessa alkavat kuitenkin äkkiä tuntua tunkkaisilta ja päällekäyviltä. Syksyn ajan meillä on ollut olkkarissa ruskeasävyinen matto, verhot ja koristetyynynpäälliset. Sisustuksessa on ruskeaa myös taulussa, ikkuna- ja lattiavalaisimessa sekä pienissä sisustusjutuissa, joita tosin ei enää paljon ole jäljellä tavaran karsimisen seurauksena.

Nyt alkaa syksy ja syksyn värit olla mun mielessä lusittuina ja on aika raikastaa ilmettä. Lamput ja huonekalut toki jää, enkä tauluakaan näillä näkymin vaihda (vaikka mulla kyllä on jemmassa peili, jota olen jo reilun vuoden suunnitellut sohvan yläpuolelle taulun paikalle). Muutos tulee verhojen, maton ja sohvan koristetyynyjen vaihdosta ja muutamista pienemmistä jutuista.

Verho
Koristetyynyt

Matto
Peitto
Tunnelmavalot ;)
Iso peili

Jouluksi sitten lisätään tähän hippunen punaista ja valkoiset paperitähdet ikkunaan :) Liika valkoiseksi ei mene kuitenkaan kun lattia ja katto on lämpimän puunvärisiä ja syövät valoa ihan hitsin paljon. Lämmintä puuta on myös sohvapöydässä ja tv-tasossa :)

Vai miltä näyttää?

Nykyinen väritys vielä tässä. Ei näytä pahalta sekään näin kuvissa. Taidan ehkä kuitenkin pitää vielä marraskuun ajan :D








Ei kommentteja:

Lähetä kommentti