torstai 28. elokuuta 2014

Minkä taakseen jättää, sen eestään löytää...

...niin hyvässä kuin pahassa.

Mä olen ollu niin onnellisessa asemassa kuluneen vuoden ajan! Mun äiti jäi työstään vuorotteluvapaalle vauvojen ollessa 4kk ja onkin sitten ollu täällä meillä auttamassa vauvojen kanssa ja myös Neean kuskaamisessa eskariin. En tiiä miten oltais selvitty ilman äitiä :D Tai varmaan oltais, mutta hankalampaa olisi ollut. Pienet vauvat olisi pitänyt raahata päivittäin kesken unien autoon aamulla ja taas uudestaan päivällä, hyi... Onneksi ei tarvinnut useinkaan.

Mä oon kyllä todella kiitollinen kuluneesta vuodesta. Meillä on ollut hauska vuosi vauvoja hoitaessa :)

Nyt on kuitenkin aika palata arkeen hiljalleen. Ollaan tässä jo oltu keskenämme hetkinen ja hengissä ollaan kaikki! Neeakin on saatu joka aamu ajoissa kouluun ;) Kyllä tämä tästä lähtee sujumaan, vaikka mummo vierailee tulevan talven vähän harvemmin!

Edestä löytyi myös toinen juttu. Muistatte varmaan, kun eteisen kaappeja siivotessa lahjoitin ison pussin talvivaatteita Karjalan lapsille? No hyvä kiersi takaisin ja yhtenä aamuna Neean ystävän isä tuli omien muuttotohinoidensa keskeltä tarjoamaan pikkutytöille vaatteita, syöttötuolia ja pyörään työntökahvaa. Vie kuulema kierrätykseen jos meillä ei tarvetta. No kiitos, onhan meillä!

Hemppa testaa uutta tuolia


Oon kyllä ollu ihan tyytyväinen meidän Ikean Antilooppeihin, mutta annetaan nyt Tripp Trappille mahdollisuus kun ilmatteeksi kerran annettiin ;)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti